zaterdag 28 januari 2012

Januari 2011 - We leren elkaar beter kennen

Je hebt geen naam en geen paspoort. We noemen je Indy. Van kleins af aan heb ik een fascinatie voor de combinatie Indiaan en paard. Indy kan ieder moment doorverkocht worden aan een andere handelaar of particulier. Alle andere pony's die samen met Indy aankwamen zijn al doorverkocht. Indy is langer gebleven omdat hij tijdens het transport een wond aan zijn hiel opliep. Die moest eerst goed genezen. Als dit niet was gebeurd hadden we hem nooit ontmoet. Ik maak een afspraak met de eigenaar om Indy de komende maand te verzorgen. Met mijn verzorgpaard ben ik begonnen met lessen in het loswerken bij Ninge (www.ningehuijser.nl).  Dit wil ik ook met Indy proberen. Het is geweldig om op deze manier met een paard om te gaan. Een paard te kunnen sturen en het tempo te kunnen bepalen terwijl hij gewoon vrij in de (halve) bak rondloopt. Dit smaakt naar meer...

Je doet het super maar wat ben je mager (januari 2011)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten