zondag 15 januari 2012

Hoe het begon...

We zien Indy voor het eerst in december 2010 als mijn verzorgpaard (Baretta) verhuist naar een andere pensionstal. De eigenaar van deze pensionstal is ook handelaar en importeert paarden uit o.a. Ierland en Engeland. Hij heeft Indy net een paar weken eerder naar Nederland gehaald. Een 4-jarige valkkleurige Connemara ruin. Mager en met weinig vertrouwen. Mijn dochter (Flos) en ik voelen ons meteen tot Indy aangetrokken. Een valk!! Oké, niet zo mooi als Spirit maar toch ;-). Ik probeer het gevoel te onderdrukken maar dat lukt niet. We beginnen met Indy te praten, hem te borstelen en verwennen met wortels. Langzaam kruipt hij uit zijn schulp. Hij is een erg onzekere maar zeer intelligente pony te zijn. Flos en ik raken steeds meer 'verliefd' op hem.

Indy december 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten